vliegen! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Merel Snoek - WaarBenJij.nu vliegen! - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Merel Snoek - WaarBenJij.nu

vliegen!

Door: merelsnoek

Blijf op de hoogte en volg Merel

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Philadelphia

Ten eerste voor iedereen die heel lief en sociaal probeert te doen, ik heb tot nog toe geen bereik sinds ik in het vliegtuig ben gestapt. Zeer betreurend, maar ik heb nu wel eventjes internet kunnen bemachtigen om iedereen daarvan op de hoogte te kunnen stellen.Ik was maar begonnen met te schrijven in m'n persoonlijke reisboekje, want om in het vliegtuig op zoek te gaan naar internet werd ook een beetje lastig.

''Het is begonnen, de gekheid die ik al een tijd geleden in m'n hoofd heb gehaald is nu van start gegaan. Vraag me nu dan ook niet wat me bezield heeft. Over 3 uur en een kwartier in Amerika en dan snel m'n volgende vlucht pakken naar San Diego.''
Zo begon ik leuk in m'n boekje, nu is het probleem dat dat makkelijker leek dan dat het was. Ik heb namelijk meteen al m'n vlucht gemist. Want omdat de eerste vlucht 2 uur vertraagd was, en ik ook op een andere vlucht ben gezet, kon ik rennen wat ik wilde, maar was ik uiteindelijk toch een paar minuten te laten. Toen ik met een Nederlands meisje stond te wachten hadden we het er nog over hoe erg het wel niet zou zijn, al zou je een vlucht missen. Shit happens right? Zoals Marijne al zei, een goed begin in het halve werk. Shit dus.

Gelukkig zijn er toch wel vriendelijke Amerikanen die zorgen dat je een hotel krijgt en een vlucht voor de volgende ochtend, en niet te vergeten tegoed bonnen zodat je wat te eten kan halen. De wereld blijkt dus toch niet te vergaan bij het missen van een vlucht. Bij het eten viel me al op dat het hier heel makkelijk is om je de calorieen bij te houden als je gaat eten. De prijzen zijn lang niet zo belangrijk als de calorieen. Verder zijn Amerikanen naar mij idee tot nu toe erg vriendelijk en aardig, maarja hoeveel weet ik nou, ben nog niet verder gekomen dat het vliegveld en het hilton hotel. Toen ik een echt amerikaanse neger ging vragen of ze hier in het hotel ook internet hadden, kwam hij meteen met me mee naar de kamer en begon hij heel verhaal over dat hij zo erg voor Nederland was tijdens het WK. Hebben we toch nog een beetje roem gekregen ondanks de belabberde wedstrijd.

Ik ga maar eens kijken in welk bed ik ga slapen, want ik heb op 1 of andere gekke (= Amerikaanse) manier een 4 persoonskamer gekregen.

  • 20 Augustus 2010 - 20:08

    Melanie:

    Merel wat fijn om wat van je te horen. Ik hoop dat alles goed is gekomen met je vlucht en dat je nu al in San Diego bent. Hihi en je schrijft ook heel leuk hoor!

    Kusjes

  • 16 September 2010 - 23:00

    Yvonne Sterk:

    Hoi Merel,

    Fijn dat het zo goed met je gaat,en dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Ook leuk om zo wat van je te lezen,wat je zoal doet.
    liefs Yvonne

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2011

B'day! :D

03 Februari 2011

Help Politie!

20 December 2010

De Toerist uithangen!

19 Oktober 2010

LA!

22 September 2010

Maand 1
Merel

Foto van schoolcomplex. btw, vergeet niet de lucht te checken...

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 19613

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 04 November 2014

Zuid-Afrika Minor

18 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: