Got there. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Snoek - WaarBenJij.nu Got there. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Merel Snoek - WaarBenJij.nu

Got there.

Door: merelsnoek

Blijf op de hoogte en volg Merel

21 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Diego

August 19. 4:45
Veel te vroeg dus. Ik wilde namelijk op tijd op het vliegveld zijn. En gelukkig wilde nog 2 duitsers dat die ook de vlucht gemist hadden. Gelukkig iemand om achterna te lopen, kan er alweer iets minder misgaan! M'n twee grote broers wilde wel op me letten. Good boys. Ruim op tijd en dus zit ik veilig in het vliegtuig.

Yeah, San Diego. De bagage pakken, en dan met een shuttle of taxi naar het apartement en kijken of ik nog een plekje kan bemachtigen. Ook dit klinkt makkelijker dan het dus daadwerkelijk was. M'n bagage was weg. Na wat navragen kwam ik erachter dat het naar San Francisco was gevlogen. Mijn grote broers hadden ondertussen heel lief aangeboden dat ik mee kon rijden naar het autoverhuurberijf, en dan zouden ze me afzetten bij m'n apartement. Dit aanbod kon ik natuurlijk niet afslaan, het zou namelijk iets zijn wat niet extreem fout kon gaan, wat natuurlijk wel kon met het nemen van taxi of shuttle. Ik heb dus maar mijn adres achtergelaten en de al te lieve vrouw verzekerde me dat het zo snel mogelijk naar me toegebracht zou worden, en de eerst volgende vlucht van San Francisco over een uur zou komen en de koffer daar al bij zou kunnen zitten. Ik zou haar meteen bellen na een uur om zeker te zijn dat het aangekomen was.

Mijn al te lieve broers hebben me braaf afgezet bij het apartement, en zelfs meegelopen naar de deur. Na heel wat papierwerk eindelijk naar mijn kamer. Ondertussen al een paar keer proberen te bellen naar het vliegtuig maar ze namen niet op. Dan maar de omgeving een beetje proberen te verkennen. Het is veel te warm voor en lange broek en dichte schoenen. Gelukkig nog wel open schoentjes in mn carry-on bagage. Maar nog altijd te warm vanwege m'n lange broek. Weer maar een keer bellen. No answer. Dan maar weer opzoek naar een supermarkt, ik had toch toiletpapier en wat te drinken nodig. Dit bleek twintig minuten lopen te zijn. Oververhit en voeten die in de fik stonden teruggekomen plofte ik neer, toch nog maar een keer het vliegveld proberen. No answer again. Great. Hoe nu de nacht? Na nog wat op internet gezeten te hebben, (iets minder goed idee want nu was mn stroom van mn laptop bijna op omdat de wisselstekker in mijn koffer zat), maar proberen iets van m'n nacht te maken, want eerst eventjes liggen, en dan om half 8 de wekker zetten om wat te gaan eten.

August 20.
Geen zin om te gaan eten, wel zin om te slapen. Dus na een creatiee nacht gehad te hebben (zonder eten en zonder honger, ook de volgende ochtend) maar weer gaan bellen, voor de verandering: no answer.
Ik had met mijn ouders afgesproken om een bepaalde tijd online te komen, maar dit kon nu niet meer vanwege mijn stroomprobleempje. Nu zat ik werkelijk in een woestijn zonder enig contact. Dus nu maar op weg naar het vliegveld. Good for a city view. Gelukkig m'n bagage gevonden en meteen maar weer opweg terug. Hoe heerlijk is het dan om je spulletjes weer te hebben. Nu nog op zoek naar een kussen. Maar het was zo lekker even op de bank te ploffen dat dat er niet meer van gekomen is. nu gelukkig wel weer wat meer spullen om creatief mee te zijn. Morgen drukke dag om een kussen te zoeken en 's avonds ga ik wat drinken met mijn grote broers als het goed is.

You hear from me soon!
Byebye!

  • 25 Augustus 2010 - 11:50

    Annette:

    He He, leuk zo'n reisje. Ik hoop dat je nu weer wat bent uitgerust en dat je verder goed op gang kan komen.
    Ik vind het leuk om te lezen wat je allemaal aan het doen bent. Mis je best wel op stal

    Groetjes
    Annette, Ferdi en Cass

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2011

B'day! :D

03 Februari 2011

Help Politie!

20 December 2010

De Toerist uithangen!

19 Oktober 2010

LA!

22 September 2010

Maand 1
Merel

Foto van schoolcomplex. btw, vergeet niet de lucht te checken...

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 19621

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 04 November 2014

Zuid-Afrika Minor

18 Augustus 2010 - 13 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: